Hyundai a comercializat 191.338 de unitati in prima jumatate a anului 2010 – cea mai mare valoare inregistrata intr-o perioada de sase luni de cand compania a inceput sa importe autovehicule in Europa, cu peste 20 de ani in urma. Cele mai recente date furnizate de ACEA indica faptul ca vanzarile Hyundai au crescut cu 10,2% comparativ cu primele sase luni ale anului 2009 – situandu-se inca o data deasupra pietei europene, care in aceeasi perioada a crescut cu 0,6%.

Performanta remarcabila Hyundai din prima parte a anului, care a condus marca spre o cota de piata de 2,6% in Europa, este confirmata de faptul ca producatorul auto s-a clasat ca lider asiatic pe mai multe piete cheie din Europa, inclusiv pe cea mai mare piata de desfacere auto a continentului, Germania.



„Lansarea modelului ix35 in primul trimestru ne-a ajutat sa compensam scaderea cererii care a afectat alti producatori auto si ne aflam acum intr-o pozitie oportuna pentru atingerea obiectivului pentru anul in curs, si anume dobandirea cotei de piata de 2,75%”.

„Desi piata auto europeana se pregateste pentru provocarile urmatoarelor luni, suntem rezervati, dar totodata optimisti, deoarece pentru noi va incepe cea mai aglomerata perioada de lansari de produse. Vom aduce 10 modele si versiuni noi pe piata europeana, unele in segmente complet noi marcii noastre.”

Sursa: Hyundai