Chevrolet Europa a vandut 232.417* de autovehicule in perioada ianuarie-iunie, in crestere cu 16.401 autovehicule, echivalentul a 8,0 procente, fata de aceeasi perioada a anului anterior (2009: 216.016 autovehicule). Cota de piata Chevrolet in Europa a crescut cu pana la 0,14 procente, pana la 2,4 %, datorita cresterii cotelor de piata in 13 tari europene.


Chevrolet a beneficiat de cresteri foarte mari ale vanzarilor in multe tari din Europa de Sud, in Spania, Franta, Portugalia, Grecia si Turcia. De asemenea, in Danemarca, Olanda, Suedia, Elvetia si Belgia s-au inregistrat cresteri ale vanzarilor exprimate in procente din doua sau trei cifre. (Vezi tabelul de la pagina 2)

in Rusia, unde piata isi revine treptat, Chevrolet si-a mentinut pozitia de lider intre marcile non-locale, cu o cota de piata stabila de 6,5 procente.

Datorita lansari in segmentul mini, a noului Chevrolet Spark, Chevrolet a putut sa-si sporeasca cota in Europa, de la 5,7 la 7,0 procente, in acest segment ce inregistreaza o usoara scadere, devenind a patra cea mai bine vanduta marca in aceasta categorie, cu vanzari de 50.127 de autovehicule.

In cadrul segmentului de autovehicule compacte 4 usi, modelul Chevrolet Cruze, desemnat Masina anului 2010 de catre AUTOBEST, cu un punctaj EuroNCAP de 5 stele, continua sa fie lider de piata in multe tari, cu cote de piata in segmentul din care fac parte de pana la 36%, precum in Spania, unde au fost vandute 4.375 de autovehicule Cruze in perioada ianuarie-iunie a acestui an.

Sursa: Chevrolet