Chevrolet Europa a vandut 232.417* de autovehicule in perioada ianuarie-iunie, in crestere cu 16.401 autovehicule, echivalentul a 8,0 procente, fata de aceeasi perioada a anului anterior (2009: 216.016 autovehicule). Cota de piata Chevrolet in Europa a crescut cu pana la 0,14 procente, pana la 2,4 %, datorita cresterii cotelor de piata in 13 tari europene.
Chevrolet a beneficiat de cresteri foarte mari ale vanzarilor in multe tari din Europa de Sud, in Spania, Franta, Portugalia, Grecia si Turcia. De asemenea, in Danemarca, Olanda, Suedia, Elvetia si Belgia s-au inregistrat cresteri ale vanzarilor exprimate in procente din doua sau trei cifre. (Vezi tabelul de la pagina 2)
in Rusia, unde piata isi revine treptat, Chevrolet si-a mentinut pozitia de lider intre marcile non-locale, cu o cota de piata stabila de 6,5 procente.
Datorita lansari in segmentul mini, a noului Chevrolet Spark, Chevrolet a putut sa-si sporeasca cota in Europa, de la 5,7 la 7,0 procente, in acest segment ce inregistreaza o usoara scadere, devenind a patra cea mai bine vanduta marca in aceasta categorie, cu vanzari de 50.127 de autovehicule.
In cadrul segmentului de autovehicule compacte 4 usi, modelul Chevrolet Cruze, desemnat Masina anului 2010 de catre AUTOBEST, cu un punctaj EuroNCAP de 5 stele, continua sa fie lider de piata in multe tari, cu cote de piata in segmentul din care fac parte de pana la 36%, precum in Spania, unde au fost vandute 4.375 de autovehicule Cruze in perioada ianuarie-iunie a acestui an.
Sursa: Chevrolet
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Vanzarile Chevrolet au crescut pe 13 piete europene.