Transmisia este una PDK, cu 7 trepte, care transmiste puterea motorului pe benzina si a celui electric posterior catre puntea spate. La nevoie, 918 Spyder are avantajul tractiunii integrale, datorita motorului electric de pe puntea fata.
Un aspect de care putin clienti ai acestui model vor tine seama este consumul. Doar 3 litri/100 km si emisii de CO2 de 70 grame/km. Bineinteles, la un rulaj normal, fara nici un fel de excese.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Porsche este aproape obligat sa produca bolidul 918 Spyder.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Porsche este aproape obligat sa produca bolidul 918 Spyder.