Compania estimeaza anul acesta comercializarea a 1.400 de unitati, nivel atins si in 2008.
Dacia Logan este cea mai vanduta masina din parcul Tiriac Autorulate.
“Ca o preferinta generala, s-a pastrat tendinta clientilor romani catre marcile germane si franceze, pe locul intai situandu-se insa marca nationala Dacia, prin modelul Dacia Logan. Clientii s-au orientat tot mai mult catre masinile aproape noi, cu o vechime de 1-3 ani, cu garantie, comercializate prin servicii de retail auto avantajoase, un pret bun, posibilitati de finantare prin credit si leasing, posibilitatea schimbului unui autoturism rulat mai vechi cu unul mai nou”, a adaugat Stanoievici.
Circa 70% dintre romani au cumparat masini cash, din cauza restrictiilor la finantare.
Compania ofera doua posibilitati pentru vanzarea autoturismelor, posibilitatea de buy-back - clientul doar isi vinde masina....
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Tiriac merge pe plus cu business-ul de masini rulate.