Singurii producatori care, potrivit ACEA, au cresteri comparativ cu primele noua luni din 2008 sunt, in afara de Dacia, Hyundai (+23,5%), Alfa Romeo (+10,1%) si Volkswagen (+2,9%), in vreme ce Kia a inregistrat o stagnare.
Cele mai mari scaderi ale inmatricularilor pe pietele UE si EFTA, dupa primele noua luni ale lui 2009, comparativ cu perioada similara a anului trecut, le au masinile concernului GM produse in SUA (-65,2%), urmate de Saab (-58,3%), cumulate cele trei marcile din grupul Volkswagen Bentley, Bugatti si Lamborghini (-45,9%) si, cumulate, marcile Chrysler - Chrysler, Dodge si Jeep (-44,4%).
Confom ACEA, in luna septembrie inmatricularile la nivel european (cele 27 tatri membre UE, plus stalele EFTA, dar fara Cipru si Malta) au inregistrat o crestere cu 6,3% comparativ cu septembrie 2008, respectiv un numar de 1.388.166 unitati. Aceasta crestere s-a datorat, in buna masura, programelor guvernamentale de sprijinire a achizitiilor de masini noi prin casarea celor vechi (asa-numitele programe rabla, n.r.). Insa, la nivelul primelor noua luni ale anului, s-a inregistrat o scadere cu 6,6% a numarului de noi inmatriculari, comparativ cu perioada ianuarie-septembrie 2008.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Numarul de inmatriculari Dacia in Europa a crescut cu 25%.