Cercetarea intreprinsa de Synovate se afla deja la saptea editie si include doua etape: calitateiva si cantitativa. Cercetarea calitativa s-a bazat pe inteviuri in profunzime (fata in fata) cu femei si barbati din Bucuresti, cu varsta cuprinsa intre 25-48 ani, din toate categoriile sociale si de venit. Aceasta etapa de studiu calitativ a fost realizata cu ocazia primei editii a topului High Impact Brands (2003) si a fost actualizata prin cercetari calitative realizate an de an.
In cadrul cercetarii cantitative, au fost realizate 1000 de interviuri prin telefon asistate de computer, cu femei si barbati cu varste cuprinse intre 18-54 de ani, din 16 orase cu peste 100 000 de locuitori. Respondentii au fost invitati sa nominalizeze brandurile care le vin in minte in mod spontan, indiferent de categoria din care acestea fac parte sau de gradul de utilizare si sa evalueze aceste marci pe diversi factori cheie.
Sursa: BMW
In clasamentul general, BMW este urmat de Mercedes - locul 3, Volkswagen - locul 5 si Audi - locul 6.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului BMW – marca auto numarul 1 din Romania!.