In principal, modelele de dimensiuni mici au dominat piata, acestea cunoscand o crestere de 93% a vanzarilor. Modele scumpe, precum cele produse de BMW, Daimler sau Audi au inregistrat scaderi ale vanzarilor.
Unele consecinte ale masurii nu au fost anticipate de guvern. Astfel, consumatorii germani nu renunta la masinile lor mai vechi de noua ani pentru un Mercedes, BMW sau Audi noi, care raman scumpe chiar si cu bonusul de 2.500 de euro, si se orienteaza catre Loganul de 7.500 de euro, pentru care reducerea este de 33% din pretul de lista al masinii.
Sursa: Wall-Street
Citeste si alte articole pe Wall-Street:
1. Dacia Sandero, construita in Maroc cu piese trimise din Romania
2. Porsche Romania a vandut de doua ori mai multe masini second-hand in T1
3. Masuri pentru crearea unui nou GM
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Piata auto germana isi revine ajutata de producatori ca Renault/Dacia.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Piata auto germana isi revine ajutata de producatori ca Renault/Dacia.