Scopul este formarea unei companii cu venituri de circa 80 miliarde euro si cu vanzari de 6-7 milioane vehicule pe an, pe locul doi dupa Toyota, depasind Renault / Nissan, Ford Motor, sau chiar General Motors, si situandu-se aproape de Volkswagen.
Seful Fiat urmeaza sa-si prezinte planul luni dupa-amiaza la Berlin, in fata vicecancelarului german, Frank-Walter Steinmeier, a ministrului economiei, Karl-Theodor zu Guttenberg si a lui Klaus Franz, presedinte al consiliului de supraveghere Opel.
Intr-un interviu pentru Financial Times, Marchionne a declarat ca "din punct de vedere tehnologic si industrial, este o fuziune perfecta". Acesta spera sa incheie tranzactia pana la sfarsitul lunii mai si sa listeze actiunile noii companii, numita provizoriu Fiat/Opel, pana la sfarsitul verii.
Daca va primi aprobarea autoritatilor antitrust, noul grup va prelua cele zece fabrici ale GM Europe, majoritatea fiind in Europa de Nord, alaturandu-le celor 11 fabrici detinute deja de Fiat, in principal in Italia, pentru a crea o retea continentala, ce va fi o mare putere in Europa, America de Nord si America Latina.
Citeste articolul integral pe Wall-Street