Cu scuterul pe contrasens
Ar trebui sa le suspende permisul pentru chestia asta..daca au permis!!” – spune userul “gigel”. Intreaga discutie o gasiti aici.

Dacia Logan la 110.000 km
“Nu am Logan, nici n-o sa am, da ca tot romanul ma intereseaza si pe mine cat de buna este. Intruna din serile trecute, am plecat de la un local si pt ca eram baut am luat un taxi, un Logan, cu un sofer super de treaba, vorbaret. Masina avea 110.000 km pe bord, soferul zicea ca are aproape 2 ani, dar era jalnica. La trecerea peste gropi, nu mari, nu mai era deloc legata..adica troncanea ca toate alea..culema soferul zicea ca e ok la km aia. Mie nu mi-a placut deloc..plus ca era f uzata la interior. Stiu ca in permanenta e frecus in ea, dar arata prea naspa..cam asta am vrut sa spun..de fapt am scris pt ca eram curios cum e Loganul la multi km si taxi-ul ala era Loganul cu cei mai multi km din cate am intal;nit pana acu.” – userul “jones”. Te intereseaza subiectul? Comenteaza aici.

“poate ma ajuta cineva.
am o dilema, la motoarele diesel te uiti la datele motorului si iti spune ca are o anumita vakoare de Nm la o turatie de 1800-2500 rpm. ce inseamna acest lucru? inseamna ca valoarea maxima de Nm este constanta pe acest interval? sauinseamna ca maximul este obtinut in acest intervalin functie de faptul daca urci o panta, caz in care obti cuplul la o turatie mai mare sa zicem 2200 si nu 1800, sau valoarea maxima este obtinuta la 1800 in cazul in care cobori un deal?
nu ma intereseaza de ce un commonrail are plaja mai amre ca un tdi.
ma intereseaza cand se atinge momenul maxim daca urci sau cobori.
astept raspunsuri.. macar unul:D” – userul “cristiancluj”. Te pricepi la tehnica? Gasesti intreaga discutie aici.