"Lansarea (evenimentul/PR/etc.) poate ajunge si la 75.000 euro, cum a fost cazul cand am lansat GT-ul la hotelul REX din Mamaia in 2007”, a declarat, pentru Wall-Street, Mike Costache, brand manager pentru Maserati in Romania.
Anul acesta, Auto Italia Group, importatorul Maserati pe piata locala, a adus in Romania noul Quattroporte, iar anul viitor va lansa un model decapotabil.
Timpul de asteptare pentru un model Maserati este intre 4-8 luni, iar cel mai dorit model Maserati este GranTursimo S.
"Vom termina anul acesta cu 35-36 de livrari si vreo 10 comenzi pt anul viitor. In total noi am importat putin peste 100 de unitati si mai sunt vreo 20-30 aduse din afara (majoritatea sunt second-hand-uri)", a precizat Costache.
Auto Italia Group a comercializat anul trecut 22 de unitati noi si doua unitati second-hand, in timp ce numarul contractelor incheiate a fost de 43 de unitati, in 2006 a vandut 16 unitati, iar in 2005 a livrat 11 masini. In 2004, au fost 18 livrari si in 2003 au fost livrate 6 unitati, showroom-ul fiind deschis in luna septembrie.
Profilul cumparatorului de Maserati este reprezentat de oamenii de afaceri intre 30-50 de ani, pasionati de automobilism, in cautare unei experiente unice la volan, care isi doresc o nota de exclusivitate oferita de marca in sine.
Auto Italia a semnat la sfarsitul lui 2002 acordul de distribuitor unic al marcii Maserati.
Sursa: Wall-Street
Citeste si alte articole pe Wall-Street:
1. Solutii in vremuri de criza: la o masina cumparata, una gratis
2. Criza financiara globala loveste dur gigantii auto
3. Crossover-ul Volvo XC60 a fost lansat in Romania de la 28.200 euro
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cat costa lansarea unei masini de lux in Romania?.