Aflati acasa, cei de la Renault s-au pregatit temeinic pentru Salonul Auto de la Paris. Francezii au unul dintre cele mai frumoase si mai spatioase standuri, iar noutatile sunt la inaltime.





Interiorul este bine lucrat, cu materiale ce par de buna calitate (la atingere), iar tabloul de bord arata destul de high-tech cu turometru analog si ceasul vitezometrului cu indicatii digitale.

De senzatie este si modelul Megane Trophy, spoilerele uriase si kitul pentru circuite punand in valoare liniile dinamice ale masinii.

In standul Renault a mai impresionat conceptul Ondelios, prin prisma aspectului futurist al formei. Poate prea futurist avand in vedere aspectul partii posterioare.

Mi-a mai placut si modelul Twingo RS, din punct de vedere al designului, pentru ca interiorul nu se ridica la inaltimea asteptarilor pentru un model sportiv.

Prezenta modelului Laguna este destul de discreta in cadrul standului constructorului francez. Se stie deja ca noua Laguna are mari probleme de vanzari, iar francezii au preferat sa mizeze pe prezenta mai placuta a coupe-ului Laguna decat pe versiunea in 5 usi.