Cum in ziua de azi exista foarte multi producatori auto, normal ca oferta este extrem de bogata, iar clientii trebuie de multe ori sa studieze poate zeci de modele pana sa se hotarasca sa cumpere unul care li se potriveste cel mai bine, prin prisma a diferite criterii.
Importatorii diferitelor marci stiu cat de important este acest aspect, asa ca, in functie si de maturizarea pietei, au inceput sa ia masuri. Adica sa incerce sa-si fidelizeze clientii.
Sigur, fidelizarea functioneaza mai bine la marcile premium decat la cele accesibile, in cazul carora conteaza mai mult pretul si costurile de intretinere.
Voi cum puteti fi fidelizati de o anumita marca? Ce v-ar convinge sa cumparati o alta masina de la acelasi producator? Ce apreciati cel mai mult in relatia cu dealer-ul?
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cat de loial esti marcii masinii pe care o folosesti?.