Tindem sa credem ca masinile de clasa mini sunt preferate datorita pretului de achizitie scazut si cel putin in Romania, cam asa si este. Mai exista insa o categorie de clienti ai acestor modele pentru care nu pretul de cumparare este prioritar ci aspectele de ordin practic care tin de mediul urban. Sunt acei clienti care prefera o masina foarte mica pentru dimensiuni, pentru ca se pot strecura mai rapid prin trafic, pentru ca gasi mai usor un loc de parcare, pentru ca nu consuma inutil combustibil cu un motor mare, etc.
Acesti clienti vor prefera insa o masina, chiar daca mini, bine echipata, fie ca asta inseamna elemente de confort si siguranta, fie ca este vorba de elemente de design exterior care schimba in bine aspectul masinii.
Am luat la rand ofertele importatorilor pentru a vedea cat de mult poate costa o masina de clasa mini si...
Iata rezultatele (toate preturile sunt cele cu TVA):
Acest nivel de echipare contine: servodirectie si volan reglabil, geamuri electrice fata/spate, kit de instalare sistem audio cu 4 difuzoare, aer conditionat, oglinzi reglabile manual, inchidere centralizata, airbag-uri frontale etc.
Motorul este unul diesel, de 1,4 litri si dezvolta 54 CP. Consumul mediu este de 4,1 l/100 km.
Picanto conduce detasat si Kia se poate "lauda" cu doua extreme: cea mai scumpa masina de clasa mini si cea mai ieftina compacta in 3 usi de pe piata.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cele mai scumpe masini ieftine.