Continuand colaborarea stransa cu Ford, echipa M-Sport a lucrat in tandem cu directorul tehnic Ford Motorsport, Mike Norton si echipa Ford de design pentru autovehicule mici - responsabila pentru implementarea liniei kinetic design pe modelul Fiesta – in scopul de a dezvolta o masina de raliuri dinamica si cu un aspect agresiv.
Toata experienta dobandita odata cu dezvoltarea performantului Ford Focus RS WRC a fost utilizata de catre M-Sport in conceperea modelului Fiesta S2000, respectand noile dispozitii ale FIA si rezultand un autovehicul ce poate fi utilizat de catre clienti, atat in competitii la nivel national, cat si international.
Modelul succede marele succes M-Sport Fiesta R2, model lansat in prima parte a anului curent si care a inregistrat deja victorii de proportii in raliuri europene. Debutul Fiesta S2000 ofera pilotilor de raliuri posibilitatea de a evolua de la competitiile de nivel national la campionatul mondial de raliuri (WRC), in masini marca Ford.
Malcolm Wilson, director M-Sport a declarat:
“Aceasta este o zi ramarcabila pentru noi. Este prima masina de raliuri dezvoltata de catre Ford si M-Sport pentru nivel global. Consider ca am produs un autovehicul fantastic, iar aceasta lansare reprezinta un mare pas catre debutul sau in competitii de raliuri. Pentru prima data dupa cinci ani, am reusit sa aducem pe piata o masina Ford de concurs, capabila sa acapareze victorii in campionatele nationale din intreaga lume.”
Christian Loriaux, director tehnic al M-Sport a mentionat:
“Am avut un sentiment fantastic astazi vazand masina in sfarsit lansata catre public dupa munca indelungata si testele realizate in spatele usilor inchise. Membrii echipei M-Sport au depus eforturi majore pentru a definitiva Fiesta S2000 intr-un interval de timp atat de scurt.”
Sursa: Ford
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Debut pentru Ford Fiesta S2000.