Despre Citroen C4 WRC Hybrid
- La accelerare printr-o crestere a cuplului motorului electric care mareste plaja regimului de utilizare a motorului termic.
- La rularea cu o viteza constanta mentinuta in modul electric si care ofera o autonomie cu 40 km mai mare si o reducere a consumului cu 30% pe drumurile de legatura intre probele speciale.
Aceste castiguri in performantele reale s-au obtinut prin intermediul unor solutii tehnologice inovatoare dezvoltate pentru a transforma C4 WRC in C4 WRC Hibrid. Sistemul este constituit din 4 elemente principale:
- Un motor-generator electric de 125 kW cuplat la puntea spate
- Un set de baterii litium-ion de 990 celule care ofera o tensiune de 400V, instalat deasupra rezervorului.
- Doua sisteme de racire auxiliare pentru motorul generator si baterii cu un radiator specific implantat in partea din dreapta, sub podea.
- Un modul electronic de gestiune a circuitelor de putere ale sistemului.
- Modul termic cu recuperarea energiei: actionat pe speciale, imbunatateste anduranta franarii si permite incarcarea bateriilor.
- Modul electric cu recuperarea energiei: selectionat pe drumurile de legatura (portiuni necronometrate) urbane sau in parcul de asistenta, permite cresterea autonomiei masinii si reduce impactul negativ asupra mediului. Astfel, motorul termic nu este solicitat decat atunci cand este indispensabil.
- Modul Boost (combinat termic si electric) care poate fi selectat pe parcursul unei probe speciale pentru a beneficia de amplificarea cu 300Nm-1 a cuplului pe o perioada limitata.
Sursa: Citroen
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Premierul Norvegiei, copilotul lui Sebastien Loeb pe C4 WRC Hybrid.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Premierul Norvegiei, copilotul lui Sebastien Loeb pe C4 WRC Hybrid.