Pe de o parte exista Ford Mustang si Dodge Challenger, tot nume de legenda, cu interpretari retro foarte reusite si cu succes pe masura din acesta cauza si pe de alta parte exista Camaro, model pe care Chevrolet vrea sa-l impuna din nou, nu doar prin nume ci si printr-un limbaj de design destul de futurist.


Motorul de baza (disponibil pe modelele LS si LT) este un V6 de 3,6 litri, care produce 300 CP si 370 Nm. Pentru acest propulsor se ofera, in echiparea standard, o cutie de viteze manuala cu 6 trepte. Optional, este disponibila o cutie automata, tot cu 6 trepte.

Cel mai puternic motor disponibil deocamdata pentru noul Camaro (in versiune SS) este un V8 de 6,2 litri, acelasi de pe Corvette Z06, care produce 422 CP si 553 Nm. Aceste specificatii sunt valabile in cazul in care masina este echipata cu cutia manuala cu 6 trepte. Daca se opteaza pentru cea automata, motorul este oferit cu 400 CP si 535 Nm. In acesta versiune, propulsorul V8 permite dezactivarea a patru cilindri, cand se ruleaza fara sarcina cu viteza constanta. 4 cilindri nu mai primesc benzina, scopul fiind, evident, reducerea consumului de benzina. Cand este insa nevoie de putere, cei 4 cilindri sunt automat activati.


Normal ca fiecare astepata primele comparative intre Camaro si Mustang, dar va mai trece putina vreme. Vanzarile noului Camaro vor debuta la inceputul anului viitor.