Peugeot a inceput sa mizeze pe cabrio-coupe-uri acum aproape 10 ani, cand a prezentat conceptul care avea sa fie transformat apoi in doua masini de serie: 206 CC si mai tarziu, in 307 CC. Francezii au inaugurat si o moda, in zilele noastre oferta de CC-uri fiind destul de bogata.
Unul din elementele distinctive consta in stopurile spate, cu o alta forma si cu retea oblica de LED-uri.
Locurile din fata au primit o "inovatie" vazuta initial la Mercedes. Tetierele integrate ale lui 308 CC au un orificiu care sufla aer cald la nivelul gatului si capului. Prima idee de acest gen le apartine celor de la Mercedes, cu sistemul Airscarf d epe actualui SLK.
Deocamdata 308 CC este disponibil cu doua propulsoare, unul pe benzina, turbo, de 1,6 litri si 150 CP si unul turbodiesel de 2 litri si 140 CP.
Ambele propulsoare dispun, standard, de o cutie manuala cu 6 trepte, dar se poate opta si pentru una automata.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Tentatia verii in versiune cabrio - Peugeot 308 CC.