Masina nu aduce mai nimic nou la nivelul designului, ea putand fi privita ca un Q7 la o scara mai mica, usor modificat. Dealtfel germanii nici nu au considerat probabil necesar sa individualizeze mai mult masina, din punct de vedere estetic pentru ca au vrut sa pastreze pretul in limite competitive si...este vorba de un SUV compact premium..care oricum se va vinde avand in vedere popularitatea segmentului.

Daca exteriorul nu este prea original, acelasi lucru se poate spune si despre interior. Plansa de bord foloseste reperele si estetica obisnuita de la modelele Audi.


Cel mai mic motor diesel de pe Q5 este TDI-ul de 2 litri si 170 CP. Cuplul maxim este de 350 Nm. Cu acest motor masina accelereaza pana la 100 km/h in 9,5 secunde si atinge 204 km/h. Cinsumul mediu este de doar 6,7 l/100 km.

Cel mai puternic propulsor este TDI-ul de 3 litri, V6, care dezvolta 240 CP si 500 Nm. In cazul acestui motor, care consuma in medie 7,7 l/100 km, acceleratia 0-100 km/h se face in 6,5 secunde, iar viteza maxima este de 225 km/h.

Motorul diesel de 2 litri este cuplat la o cutie de viteze cu 6 trepte, iar propulsoarele de 2 litri TFSI si cel de 3 litri TDI pot fi comandate si cu noua cutie S-tronic cu dublu ambreiaj si 7 trepte.


Echiparea standard va fi la un nivel foarte bun (geamuri si oglinzi electrice, aer conditionat, ABS, sistem audio cu 8 difuzoare), iar preturile noului Q5 nu se cunosc deocamdata.