Planurile nu vin insa doar de la producatori consacrati, dupa cum demonstreaza si triciclul din fotografii, care va fi produs in serie de un constructor brazilian nu prea cunoscut. Numele modelului este Pompeo si destinatia sa este in primul rand piata braziliana si in al doilea rand pietele din America Latina.

Producatorul a ales sa vina cu acest concept de triciclu din cauza costurilor de dezvoltare mai mici, dar si din cauza unei mai bune manevrabilitati, foarte importanta pentru orasele aglomerate din Brazilia.


Propulsorul este modificat in as afel incat poate fi alimentat si cu benzina normala, dar si cu biocombustibil, Brazilia fiind una dintre tarile care folosesc pe scara larga biocombustibilii.

E adevarat, exista si diferente Tata Nano si Pompeo. Masina indiana are 4 locuri, iar Pompeo are doar 2 si...Tata Nano are 4 roti, nu doar 3. Motorul lui Nano este mai puternic cu 11 CP, masina indiana avand capacitatea cilindrica mai mare.

Tata Nano si Pompeo sunt concurenti la nivel de concepte, pentru ca nu se stie daca se vor intalni vreodata pe piete comune. Ele reflecta cele mai ieftine solutii de transport pentru doua tari in care nevoia de transport motorizat este foarte mare, fiind invers proportionala cu aglomeratia din orase.