Din punct de vedere al designului noul A4 nu surprinde prea tare, fiind destul de aproape de a fi confundat cu coupe-ul A5, cu diferenta ca are 4 usi. Oricum, stilistic masina inspira sportivitate, acest aspect fiind, se pare, sustinut si de o platforma tehnica mult diferita fata de cea a generatiei anterioare. Pe scurt, consola fata este mult mai scurta si ampatamentul a crescut semnificativ, pentru ca ambreiajul a facut schimb de locuri cu diferentialul, iar asta a permis ca puntea anterioara sa fie montata cu 154 mm mai in fata. Consecinta este ca distributia maselor pe punti este acum sensibil mai echilibrata.
Debutul vanzarilor este programat pentru sfarsitul lunii noiembrie. Pretul (in Germania) incepe de la 26.000 euro pentru versiunea de baza.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Audi afirma ca a facut cea mai dinamica masina de clasa medie. Oare BMW o fi de acord?.