Tratamentul acestei noi versiuni este unul in mare parte estetic, dar sunt si cateva modificari tehnice reale, care ii permit masinii sa abordeze mai usor drumurile denivelate.
O alta caracteristica a cestui model o construtuie prezenta barelor pentru porbagaj de pe plafon, acestea putand suporta o incarcatura maxima de 75 kg.
Ceea ce vedeti in spoilerele fata/spate si care seamana cu scuturi de protectie sunt de fapt ornamente care doar sugereaza scuturile.
Cele 3 versiuni turbodisel au la baza acelasi motor, de 1,6 litri, oferit in mai multe variante de putere: 75 CP, 90 CP si 105 CP. Toate afiseaza un consum mediu de 4,6 litri/100 km, iar versiunea de 90 CP este disponibila si cu o cutie de viteze DSG.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului OFICIAL: Noul Volkswagen CrossPolo.