Lucrurile s-au schimbat radical de atunci, iar acum Kia poate pune probleme, pe unele piete, celor obisnuiti cu primele locuri. Au aparut cee'd, Soul, Venga, noua generatie Sorento. Iar acum a venit randul celui mai putin atractiv model din gama, Opirus. Acest model, dealtfel foarte confortabil si cu pretentii de lux, a pierdut mult datorita designului deloc inspirat. O grila mare si faruri care seamana cu cele ale unei vechi generatii Merecdes E-Klasse nu recomanda modelul Opirus celor care pun pret pe stil si originalitate.


Inca nu se stie ce motoare vor putea fi comandat pe noul Cadenza. Actualul Opirus este echipat cu un V6 de 3,8 litri, care produce 266 CP si 353 Nm, dar Cadenza va avea parte de mai multe motoare, mai economice.


Problema cea mai mare a masinii costa in segmentul caruia i se adreseaza, segmentul premium. Acesta este dominat de germani si in plus imaginea de marca are o foarte mare importanta. Iar Kia este departe de o imagine premium. Coreenii vor incerca sa acopere partial acest deficit printr-un pret bun. Eventual mai mic decat al modelului Opirus de acum (aproape 40.000 de euro) pentru ca la acesti bani deja devin accesibile berlinele germane de clasa mare.