Masina este cu aproape 0,2 secunde mai rapida in ceea ce priveste acceleratia 0 - 96 km/h (60 mile/h) decat modelul din care deriva, dar scopul masinii este acela de a fi sensibil mai rapida la rularea in forta pe circuit. Ca urmare, suspensiile sunt unele de curse, la fel si franele, sistemul de ungere al motorului este unul de tip carter sec, fara baie de ulei, raporturile cutiei sunt modificate, iar uleiul diferentialului este racit printr-un radiator.
Din punct de vedere vizual Corvette Grand Sport afiseaza spoilerul fata al lui Corvette Z06, eleron si aripi mai late. Americanii spun ca Grand Sport rezista la o acceleratie laterala de 1 G.
Originea numelui Grand Sport
Numele Grand Sport apare in istoria modelului Corvette in 1963, cand un inginer numit Zora Arkus-Duntov a creat pe baza modelului Corvette o masina de curse care nu diferea aproape deloc de modelul de serie, din punct de vedere al designului. Doar 5 prototipuri au fost construite si au obtinut rezultate in diferite competitii. GM nu s-a implicat oficial, dar neoficial cele 5 prototipuri au fost conduse de piloti privati sustinuti de GM. Ultima editie Grand Sport dateaza din 1996, 1.200 de exemplare fiind fabricate atunci.