Acum ceva timp, am scris ca cel mai economic BMW, adica 320d EfficientDynamics Edition, este la fel de economic ca si cel mai economic Fiat, modelul 500, dotat cu motor cu 2 cilindri, de 0,9 litri, turbo. Cum se poate, in conditiile in care cele doua masini sunt atat de diferite si ca dimensiuni si ca performante? Eu am explicat prin faptul ca exista o limita a eficientei, dincolo de care nu se mai poate cobori, indiferent de de mic faci motorul si cum/cu ce il supraalimentezi.
Ce s-a modificat pentru a obtine acest consum?
In primul rand, trebuie sa stiti ca nu s-a facut nici un compromis legat de materiale sau echipamente pentru aceasta versiune a lui 320d. Totul este acolo sau pe lista de optionale, practic nu-ti dai seama ca esti la volanul unei versiuni speciale.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Drive test - BMW 320d ED- Afla cat consuma in realitate cel mai economic BMW!.