Teoretic, a doua generatie a lui X5 a ajuns cam la jumatatea varstei, de aceea a primit un facelift, practic insa masina nu arata deloc ca au trecut 4 ani peste ea. Chiar daca n-ar fi primit faceliftul. Si apropo de aceasta “improspatare”, la nivel stilistic nu exista mari schimbari. Daca te uiti cu atentie si stii mai in detaliu cum arata masina pana acum, vei observa mici modificari la partea frontala si stopuri schimbate. Asta se rezuma la aducerea mai spre centru a proiectoarelor si la desenarea unei noi parti inferioare a spoilerului, liniile centrale parand ca formeaza un scut de protectie.


Va dati seama ca masina este atat de bine “infipta” in categoria ei, incat nu stiu cati dintre clienti stau s-o analize in detaliu. O vor si gata, nu prea conteaza unde sunt proiectoarele si cate linii de LED-uri au stopurile.


Versiunea condusa de mine este xDrive40d, care inlocuieste vechiul xDrive35d. Acelasi 6 cilindri in linie, de 3 litri, dar biturbo si cu puterea maxima marita de la 286 CP la 306 CP, la aceeasi turatie – 4.400 rpm. Cuplul maxim este acum de 600 Nm, cu 20 Nm mai mare.

Nu stiu ce ai putea vrea mai mult de la un motor, pe un asemenea SUV (sau SAV, ca sa nu se supere BMW). Acceleratiile sunt superbe, ca urmare... citeste continuarea pe Motorstory.ro.