Recent, cei de la EuroNCAP au vrut sa vada cat de bine si-au facut temele cei de la Dodge in ceea ce priveste siguranta la impact a modelului Caliber, special proiectat pentru a-i convinge pe clientii europeni. Rezultatul testelor n-a fost rau, dar nici nu s-a ridicat la nivelul celor cinci stele vizate din start de mai toti producatorii europeni.

Caliber a obtinut la impactul frontal 11 puncte din 16 posibile datorita faptului ca airbag-urile nu au avut suficienta presiune la declansare pentru a-i feri pe ocupantii locurilor din fata de contactul cu volanul si plansa de bord. Soferul si pasagerul din dreapta risca si raniri ale picioarelor in urma contactului cu partile dure ale bordului.


La testul de impact lateral nu sunt prea multe de spus. Aici Caliber s-a comportat impecabil si a obtinut maximul de puncte (18), atat la impactul cu bariera deformabila cat si la cel cu stalpul.
Totalul celor doua tipuri de teste este de 29 de puncte, ceea ce corespunde unui verdict de 4 stele.

La testul de protectie a copiilor masina a obtinut 4 stele din 5 posibile si asta pentru ca oficialii EuroNCAP au constatat ca nu exista indicatoare foarte vizibile care sa atentioneze ca un scaun pentru copii se poate pune pe locul din dreapta fata doar dupa ce airbag-ul acestui loc a fost dezactivat.

Ca pieton nu e deloc bine sa stai in calea unui Caliber. Cei de la EuroNCAP spun ca atat spoilerul fata, cat si cea mai mare parte a capotei, nu ofera deloc protectie unui pieton care ar putea fi accidentat. Ca urmare, Caliber a primit la acest test doar o stea din patru posibile.