O masina cu pretentii nu se mai poate prezenta in aceste vremuri cu un calificativ de 3 stele la testele de siguranta. Cei de la Land Rover au inteles acest lucru si l-au conceput pe Freelander in asa fel incat sa-si protejeze optim pasagerii.
SUV-ul britanic a obtinut 15 puncte din 16 posibile la impactul frontal, valoare datorata si eficientei airbag-ului pentru genunchi, iar impactul lateral a adus maximum de puncte (16), plus doua pentru impactul cu stalpul. Si copii au fost bine protejati, la acest test Freelander fiind cotat cu 4 stele din 5 posibile.
Mai putin bine s-a descurcat Freelander la testul de protectie a pietonilor, unde nu a reusit decat obtinerea unei singure stele din cele maxim 4. Nici una din zonele spoilerului si ale capotei nu ofera o protectie semnificativa pietonilor. Punctajul total al noul Freelander a fost de 35 de puncte, suficient pentru obtinerea a 5 stele.
SUV-ul britanic a obtinut 15 puncte din 16 posibile la impactul frontal, valoare datorata si eficientei airbag-ului pentru genunchi, iar impactul lateral a adus maximum de puncte (16), plus doua pentru impactul cu stalpul. Si copii au fost bine protejati, la acest test Freelander fiind cotat cu 4 stele din 5 posibile.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Land Rover Freelander - mai bun si mai sigur.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Land Rover Freelander - mai bun si mai sigur.