Initial a fost Beetle, "Broscuta". Apoi a venit Golf. Beetle este insa emblema VW, masina care era accesibila aproape oricui. Ce a facut VW acum cativa ani, cand a reeditat "Broscuta", a fost doar o strategie de marketing. New Beetle este o interpretare moderna si inspirata a designului clasic al "Broscutei", dar nu prea are nici o legatura cu accesibilitatea, din punct de vedere al pretului.
La Frankfurt, VW a aratat un concept cu nume original, up!, care intentioneaza sa devina poate cea mai accesibila masina din gama, o reluare a popularitatii lui Beetle, in varianta moderna.
up! este practic un mini de 3,45 metri lungime si 1,63 metri latime, care promite mai mult spatiu interior pentru patru persoane, decat oricare alta masina cu dimensiuni similare.
Designul masinii este unul interesant si daca vi se pare ciudat ca partea frontala este atat de incarcata cu metal, este pentru ca designerii si-au permis acest lucru deoarece motorul este pozitionat in partea din spate.
Interiorul este unul caracteristic unui concept, cu display-uri tactile care afiseaza informatiile necesare, inclusiv emisiile de dioxid de carbon.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Up! Volkswagen reinventeaza masina pentru popor.