Nu sunt multe masini in lume care sa fie atat de apreciate cum este GTI-ul si, normal, Volkswagen se mandreste cu asta. Pentru a arata fanilor ce potential are masina si de ce tehnologie dispune, constructorul german a creat un showcar care sa dinamiteze imaginatia.
Motorul face parte din banca de organe a grupului si in cazul lui GTI 650 dezvolta nu mai putin de 650 CP dintr-o cilindree de 6 litri, cu ajutorul a doua turbocompresoare. Cuplul maxim de 750 Nm este gestionat de o cutie de viteze automata, cu sase trepte. Cu o asemenea putere si cu tractiune spate (puntea fata nu putea prelua 650 CP), GTI 650 accelereaza d ela 0 la 100 km/h in 3,7 secunde si ajunge la o viteza maxima de 325 km/h.
Pentru a face loc imensului motor W12, masina este mai lata, ma joasa, iar ampatamentul a fost si el modificat. Cum propulsorul are nevoie de foarte mult aer, inginerilor si designerilor le-a venit ideea sa integreze prizele de aer in montantii spate, elemente distinctive al tuturor generatiilor de Golf.
Exteriorul aproape ca intimideaza prin spoilerul fata care incadreaza o imensa priza de aer si prin difuzorul spate care face din spoiler doar un contur.
Masina nu va fi produsa in serie, dar o veti putea admira la diverse saloane auto si de tuning.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului VW Golf GTI 650: GTI-ul suprem.