Vanzarile de autobuze au inregistrat cea mai mare crestere, inregistrand o crestere cu 175% de la an la an, pana la 163 de unitati. De asemenea si segmentul de camioane a inregistrat o crestere importanta, urcand vanzarile la 2.025 de unitati cu 60% mai mult ca in perioada similara din 2007.
In ceea ce priveste vanzarile de automobile de clasa medie, modelul Dacia Logan a fost cel mai vandut, cu 1.218 de unitati.
In ceea ce priveste topul dealerilor, Opel a urcat pe locul 1 datorita achizitiilor realizate de catre ministerului bulgar de interne pentru schimbarea flotei auto. Marca Opel detine astfel in primul semestru din 2008 o cota-parte de 11,57% pe piata din Bulgaria cu 3.240 de unitati vandute. Toyota Balkans a renuntat la prima pozitie pe care o ocupa in 2007 si a reusit sa se claseze pe locul doi prin vanzarea a 2.779 de automobile, ceea ce reprezinta o cota de 9,92%, iar VW dealerul Porsche s-a clasat pe locul 3.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Dacia Logan, vedeta clasei medii din Bulgaria in S1 2008.