Elise dispune de un motor obisnuit, preluat de la Toyota, care livreaza 135 CP. Nimic impresionant, dar asta nu e tot. Masina sta foarte bine la capitolul aerodinamicitate si mai ales la capitolul greutate. Elise cantareste doar 860 kg, iar acest lucru explica cum poate face fata, pe circuite, mai multor bolizi cu motoare foarte mari.
Lotus a pregatit insa un Elise si mai special, un model ecologic care a fost "usurat" de 32 kg. Poate nu pare foarte mult, dar asta reprezinta cam 3,7 procente din greutatea initiala a masinii. Din aceasta cauza este de asteptat ca masina sa accelereze mai bine decat modelul "greu", care oricum are nevoie de doar 6,1 secunde pentru a atinge 100 km/h.
Lotus a pregatit insa un Elise si mai special, un model ecologic care a fost "usurat" de 32 kg. Poate nu pare foarte mult, dar asta reprezinta cam 3,7 procente din greutatea initiala a masinii. Din aceasta cauza este de asteptat ca masina sa accelereze mai bine decat modelul "greu", care oricum are nevoie de doar 6,1 secunde pentru a atinge 100 km/h.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Lotus Elise - se poate si mai ecologic.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Lotus Elise - se poate si mai ecologic.