Motorul - dezvoltat pe platforma CL600, dezvolta 730 de cai-putere la 5.100 rpm si un cuplu maxim de 1.320 Nm. Cei 12 cilindri in V au fost in asa fel prelucrati incat capacitatea initiala, de 5,5 litri, a crescut la 6,2 litri. Rezultatul: Brabus SV12 are cel mai puternic motor disponibil pentru sosele.
Sistemele aditionale au fost si ele imbunatatite fata de platforma CL600, pentru a sustine capacitatile motorizarii - intercooler-ul a fost redimensionat, sistemul de evacuare imbunatatit, ajutat de un catalizator metalic. Puterea motorului este transferata puntii spate printr-o cutie de viteze automata, in cinci trepte, „garnisita“ cu un diferential blocabil, construit special de Brabus.
Adversarii sai, la fel de elitisti - Bentley Continental GT, Aston Martin DB9 sau Maserati Grand Turismo -, vor fi spulberati printr-o simpla apasare a pedalei de acceleratie. SV12 este cel mai rapid model din clasa sa.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Racheta nemteasca .