Chiar daca gama Golf se gaseste foarte aproape de momentul schimbului de generatii, ar fi inoportun ca actualei masini sa i se lipeasca eticheta de „invechita“. Volkswagen nu numai ca s-a jucat cat a putut cu gama de echipari, dar a si oferit consecvent noi solutii tehnice pentru modelul sau de clasa compacta.
TSI este una dintre ultimele gaselnite ale producatorului german. Cutia de viteze DSG cu sapte trepte este cea mai recenta. Am testat de curand un Golf 1.4 TSI dotat cu noua transmisie pentru a descoperi daca ingemanarea celor doua tehnologii a produs un rezultat pozitiv.

Emisii mai mici
Micul motor de 1.4 litri alimentat cu benzina dezvolta, in aceasta cea mai mica varianta, 122 de cai-putere. Spre deosebire de versiunile sale mai puternice, care apeleaza si la un compresor, supraalimentarea este asigurata in cazul sau doar de o turbina.

Noua generatie a cutiei de viteze DSG are sapte trepte si doua discuri de ambreiaj uscate, pentru o mai buna eficienta. Asocierea ei cu unitatea 1.4 TSI 122 CP s-a soldat cu scaderea emisiilor de dioxid de carbon cu 10 g/km si a consumului de benzina cu 0,4 l/100 km.