Daca tot s-au grabit, cei de la Hartge nu au prea pierdut timpul cu vreun kit de exterior care sa schimbe sensibil aspectul masinii, singurele noutati la acest capitol fiind jantele de 22 de inch.
BMW X6 in versiunea HartgeTunerul s-a concentrat insa pe propulsoarele BMW, carora le-a crescut puterea maxima prin modificari la sistemul de gestiune electronica. Astfel, turbodieselul de 3 litri de pe XDrive30d dezvolta cu 40 CP mai mult (275 CP), iar propulsorul diesel biturbo de pe XDrive35d dezvolta acum 328 CP, cu 42 CP mai mult decat in varianta de serie. Din pacate, Hartge nu a spus si ce cresteri exista la nivelul performantelor dinamice in urma acestor modificari.
BMW X6 in versiunea HartgeTunerul s-a concentrat insa pe propulsoarele BMW, carora le-a crescut puterea maxima prin modificari la sistemul de gestiune electronica. Astfel, turbodieselul de 3 litri de pe XDrive30d dezvolta cu 40 CP mai mult (275 CP), iar propulsorul diesel biturbo de pe XDrive35d dezvolta acum 328 CP, cu 42 CP mai mult decat in varianta de serie. Din pacate, Hartge nu a spus si ce cresteri exista la nivelul performantelor dinamice in urma acestor modificari.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului BMW X6 in versiunea Hartge.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului BMW X6 in versiunea Hartge.