Cresterea volumului de vanzari ale BMW Group Romania in primele patru luni ale acestui an s-a datorat in special rezultatelor obtinute la comercializarea modelului BMW X5, cu 321 de unitati vandute, dar si vanzarilor modelelor apartinand Seriei 3 (210 unitati in primele patru luni ale acestui an).
Din totalul vanzarilor de 855 de unitati, inregistrate in primele patru luni ale acestui an, 90,76% au fost ale marcii BMW, cu 776 de unitati, in timp ce 9,23% din masinile vandute au fost marca Mini (79 de unitati).
Pentru marca BMW a fost inregistrata o crestere a vanzarilor de 57,7% in primele patru luni ale acestui an (776 unitati), fata de perioada similara a anului trecut, cand au fost vandute 492 de masini. BMW a comercializat in luna ianuarie 185 de unitati, in februarie 186, in luna martie198 de masini, iar in aprilie a acestui an 207 de unitati.
Cele mai putin vandute modele BMW apartin Seriei 7 si Z4, cu doar cinci unitati comercializate fiecare in primele patru luni ale acestui an.
Celelalte modele, apartinand seriilor 1, 5, 6 si X3 au inregistrat impreuna un volum de 163 de unitati comercializate in primele patru luni ale acestui an.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Crestere importanta de vanzari pentru BMW in Romania.