Cresterea volumului de vanzari ale BMW Group Romania in primele patru luni ale acestui an s-a datorat in special rezultatelor obtinute la comercializarea modelului BMW X5, cu 321 de unitati vandute, dar si vanzarilor modelelor apartinand Seriei 3 (210 unitati in primele patru luni ale acestui an).

Din totalul vanzarilor de 855 de unitati, inregistrate in primele patru luni ale acestui an, 90,76% au fost ale marcii BMW, cu 776 de unitati, in timp ce 9,23% din masinile vandute au fost marca Mini (79 de unitati).

Pentru marca BMW a fost inregistrata o crestere a vanzarilor de 57,7% in primele patru luni ale acestui an (776 unitati), fata de perioada similara a anului trecut, cand au fost vandute 492 de masini. BMW a comercializat in luna ianuarie 185 de unitati, in februarie 186, in luna martie198 de masini, iar in aprilie a acestui an 207 de unitati.

Cele mai putin vandute modele BMW apartin Seriei 7 si Z4, cu doar cinci unitati comercializate fiecare in primele patru luni ale acestui an.

Celelalte modele, apartinand seriilor 1, 5, 6 si X3 au inregistrat impreuna un volum de 163 de unitati comercializate in primele patru luni ale acestui an.