Prin urmare, nici vorba de un facelift complex, cum se zvonea si cum ar fi fost normal, dupa patru ani de la lansare. Sigur, restilizarea unor elemente de tabla ale caroseriei s-ar fi tradus printr-o crestere a costurilor, schimbarea preselor si a matritelor fiind destul de scumpa. Totusi, nu cred ca ar fi fost un capat de tara pentru cei de la Dacia-Renault, mai ales daca avem in vedere vanzarile. Dar, vorba romanului, "las-o ma ca merge si asa"... stiu, unii vor spune ca sunt carcotas si o sa fiu acuzat ca ma numar printre cei cu figuri.

Nici vorba! Din punctul meu de vedere, Logan-ul este o masina care are ce oferi si poate satisface, in conditiile unui pret de 7.500-10.000 de euro. Modelul de 6.400 euro mi se pare depasit din punct de vedere al confortului si sigurantei (pentru timpul in care traim, aerul conditionat, ABS-ul si airbag-urile nu mai mofturi). Iar, in cazul celor de peste 10.000 de euro, deja exista multe alte variante mai atractive. Sa revenim, insa. La partea frontala, Dacia Logan facelift va dispune de alte blocuri optice. Acestea au un design unitar, oglinda farului si lampile de pozitie si semnalizare intrand sub aceeasi sticla (plastic). De o noua grila, putin mai arcuita, in stil Sandero, si de un parasoc usor redesenat. Cam atat!