"Vom comercializa aici toate modelele Ferrari, printre care si seriile limitate precum modelul sport Ferrari 430 Scuderia sau cel mai conservator, cu patru usi, Scaglieti One-to-One", a declarat directorul de comunicare al companiei, Roxana Valcu, citata de Wall-Street.

Aceasta a adaugat ca prin aceasta investitie Forza Rossa spera sa atraga si clienti din statele vecine.

Valcu a adaugat ca pentru Romania a fost alocata o cota anuala de minim zece si maxim 15 unitati din productia uzinei italiene. "Deja avem comenzi pentru anul 2009, iar timpul de asteptare este cuprins intre 12 si 24 de luni", a adaugat directorul de comunicare al Forza Rossa.

Forza Rossa Center, situat in Otopeni, este primul showroom cu facilitati de service din Romania al Ferrari si se desfasoara pe o suprafata totala de 2.800 mp structurata in trei niveluri.

La parter, pe o suprafata de 350 mp sunt situate showroom-ul Ferrari, centrul de service si zona "Ferrari Store". Centrul de service poate primi maxim patru masini simultan, fiind echipat cu trei rampe mecanice si una pentru diagnosticare. Subsolul este reprezentat de un spatiu dedicat proprietarilor de autovehicule Ferrari, numit "Car Sitting", unde pot fi parcate in conditii speciale autovehiculele pe timp de iarna.

Forza Rossa vinde automobile Ferrari pe piata din locala inca din luna aprilie 2007. "La momentul actual, in Romania exista circa 60 de masini Ferrari, insa 90% dintre acestea sunt second-hand sau cumparate de la alte reprezentante din strainatate", a mai spus Roxana Valcu.

"Ferrari vrea ca in urmatorii trei ani sa comercializeze 40-50 de masini anual prin noul partener din Romania, Forza Rossa", a punctat Luca di Montezemolo, presedintele Ferrari, citat de Wall-Street.

In ultimii doi ani, prezenta Ferrari a crescut in Europa de Est cu peste 100%, Turcia fiind tara cu prezenta cea mai importanta, sustine presedintele companiei auto. Acesta a explicat ca modelul Ferrari de comercializare presupune doua conditii "Ferrari nu vinde masini, ci vise si acorda o atentie deosebita clinetilor sai", a mai mentionat oficialul Ferrari.

El a adaugat ca Romania a fost aleasa pentru a se deschide noua reprezentanta pentru ca in ultimii trei ani, prin site-ul Ferrari s-a marit numarul de contracte ale persoanelor pasionate de aceste masini, cu proveninenta din Romania, intrucat exista o relatie deosebita intre cele doua tari, dar mai ales pentru ca Romania este o tara in crestere si are un potential ridicat in privinta posibililor clienti.

Totodata, Montezemolo a infirmat informatiile aparute in presa straina si a spus ca nu va crea un model SUV si nici un model cu patru usi, pentru ca Ferrari doreste sa pastreze exclusivitate produsului sau, care are un caracter proununtat sportiv.