Acesta a explicat ca modelul Ferrari de comercializare presupune doua conditii "Ferrari nu vinde masini, ci vise si acorda o atentie deosebita clinetilor sai", a mentionat oficialul Ferrari.
El a adaugat ca Romania a fost aleasa pentru a se deschide noua reprezentanta pentru ca in ultimii trei ani, prin site-ul Ferrari s-a marit numarul de contracte ale persoanelor pasionate de aceste masini, cu proveninenta din Romania, intrucat exista o relatie deosebita intre cele doua tari, dar mai ales pentru ca Romania este o tara in crestere si are un potential ridicat in privinta posibililor clienti.
De asemenea, Luca di Montezemolo a declarat la inaugurarea noului service din Romania ca partenerul Forza Rossa, a fost ales deoarece are o capacitate la nivelul asteptarilor, precum si un inalt grad de profesionalism.
Luca di Montezemolo a mai spus ca vanzarile Ferrari pe plan modial au crescut ca urmare a dezvoltarii statelor emergente, intrucat in statele precum SUA, Marea Britanie sau Germania s-au mentinut relativ constante in ultimii ani.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ferrari vrea sa vanda cca. 50 masini/an prin reprezentanta din Romania.