Noua investitie ar urma sa ajute Toyota sa fie mai competitiva in fata altor producatori mai mici de automobile, cum ar fi Tata Motors si Suzuki Motor.
Constructorul japonez de autovehicule intra, astfel, pe o piata a masinilor ieftine pe care mai multe companii, in special europene, mizeaza pentru a-si spori afacerile, contand mai ales pe clasa medie in extindere rapida din statele emergente.
Constructorul japonez de autovehicule intra, astfel, pe o piata a masinilor ieftine pe care mai multe companii, in special europene, mizeaza pentru a-si spori afacerile, contand mai ales pe clasa medie in extindere rapida din statele emergente.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Toyota intra pe piata masinilor ieftine din India.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Toyota intra pe piata masinilor ieftine din India.