Tunerul britanic nu a schimbat foarte mult designul exterior, punctele de interes principale fiind culoarea si jentile masinii. Potrivit Sotto, adevarata "revolutie" s-a produs la partea tehnica unde motorul V8 a fost impins la o putere maxima de 720 CP - de unde si numele masinii Ford GT 720 Mirage. Cuplul maxim este de 815 Nm, iar masina nu are nici o problema sa ajunga la o viteza maxima (limitata electronic) de 350 km/h, spun cei de la Avro Motor Cars.
ProMotor adauga ca pentru a face fata puterii crescute, trenul de rulare a fost modificat in consecinta, cu un ecartament marit cu 5mm, suspensia a fost coborata cu 25 mm si este compusa acum din piese KW. Franarea este asigurata de etriere cu sase pistonase si discuri Stillen ventilate gaurite.
ProMotor adauga ca pentru a face fata puterii crescute, trenul de rulare a fost modificat in consecinta, cu un ecartament marit cu 5mm, suspensia a fost coborata cu 25 mm si este compusa acum din piese KW. Franarea este asigurata de etriere cu sase pistonase si discuri Stillen ventilate gaurite.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ford GT 720 Mirage.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ford GT 720 Mirage.