Saptamana trecuta, Renault a achizitionat 25% din grupul Avtovaz pentru un miliard de dolari, dupa cum a declarat Serghei Tchemezov, directorul general al companiei de stat rusesti, Avtovaz.
Aceasta tranzactie a aparut ca o alianta intre Renault, Nissan si Avtovaz, care reprezinta a treia mare putere in domeniul industriei de automobile, dupa General Motors si Toyota.
“Renault si Nissan vor accelera procesul de intinerire a brandului Lada in Rusia, nu il vor lansa prin propriile lor produse”, a declarat Paul Newton, analist la Global Insight. “Estimam ca necesitatea evidenta de produse si tehnologie noua a Lada va da nastere unei relatii pozitive intre cumparator si compania achizionata”, a adaugat acesta.
Producatorul rusesc de automobile, Avtovaz, spera ca pana in 2015 sa-si dubleze vanzarile – peste 1,5 milioane de masini.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Relansarea brandului Lada, cu ajutorul Renault.