Audienta a fost formata din peste 500 de persoane: echipele participante si sustinatorii acestora, reprezentantii clientilor (20 de companii si institutii media, 10 oameni politici si 11 institutii publice), membri ai celor 5 jurii (formate din peste 60 de profesionisti), alti reprezentanti ai comunitatii profesionistilor in comunicare.
Primele premii decernate au fost cele pentru blogurile participantilor. Din partea Juriului care a decis aceste premii a luat cuvantul Bobby Voicu, Community Manager, Yahoo Romania. El le-a recomandat participantilor sa continue sa comunice prin intermediul blogurilor pentru a-si pastra relatiile pe care si le-au format pe parcursul competitiei. Cel care i-a premiat pe cei mai buni tineri comunicatori online a fost Shachar Shaine, Presedinte al Tuborg Romania, sponsor principal al Olimpiadelor Comunicarii. Marele castigator a fost echipa „PITCHERS”. Urmatoarele bloguri clasate au fost cel al echipei “Pixel”, care a castigat la 4 categorii si cel al Paulei Ionescu, care a castigat la 2 categorii. Au mai castigat la cate o categorie: Ligia Adam, echipa "Tease PR", echipa "Fabrica de Cutremure", echipa “TeaMSaga”, echipa "Greenhorns", echipa "SUN TM" si echipa "Ghiseul 5".
Prima proba din cadrul concursului principal a fost cea de Comunicare Institutionala, sponsorizata de BRD Groupe Societe Generale. Cristina Coman, in calitate de reprezentant al Juriului, le-a sugerat participantilor de la aceasta proba sa-si argumenteze mai bine propunerile de tactici, insa i-a felicitat pe toti pentru evolutia calitativa fata de anii trecuti. Adela Jansen (Director Executiv de Resurse Umane, BRD Groupe Societe Generale) le-a inmanat diplomele si medaliile tinerilor din echipele: “Aardvark” (premiul I, client - Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse), “SUN TM” (premiul II, client - Agentia Nationala Antidrog), Volksstumm (premiul III, client - Ministerul Internelor si Reformei Administrative).
Cea de-a doua proba prezentata a fost cea de Relatii Publice, sponsorizata de Carpatcement Holding. Din partea Juriului a luat cuvantul Larisa Petrini, Director Saatchi&Saatchi PR. Ea le-a atras atentia participantilor sa se raporteze la specificul probei de PR si sa nu mai apeleze la tactici specifice advertisingului: spoturi platite, promotii sau evenimente de BTL. Cea care a decernat premiile a fost Excelenta Sa, Ambasadorul Romaniei la ONU, Simona Miculescu. Echipele care au urcat pe podium au fost: “Brain Pie” (premiul I, client - Fundatia Sensiblu), “Tease PR” (premiul II, client - ABN AMRO Bank), “Juniors” (premiul III, client - IMPACT SA).
A urmat proba de Comunicare Politica, sponsorizata de JTI Romania. Adriana Saftoiu, reprezentanta a Juriului, i-a felicitat pe participanti pentru curajul de a-si dori sa lucreze intr-un domeniu ca acela al consultantei politice. Insa printre sfaturile pe care le-a dat s-a numarat si acela de a avea in echipele lor si “un psihanalist” pentru politicienii pe care ii vor consulta. Gilda Lazar, Director Corporate Affairs, JTI Romania i-a invitat pe podium pe membrii echipelor: STEP UP COMMUNICATION (premiul I, client - Antonel Tanase, PNL), NUKE (premiul II, client - Codrut Seres, PC), ZOOM R-load-D (premiul III, client - Laszlo Borbély, UDMR).
Fara indoiala, emotiile cele mai mari le-a starnit decernarea premiilor de la proba de advertising, sponsorizata de Coca Cola Romania. Cel care le-a vorbit participantilor din partea Juriului de la aceasta proba a fost Adrian Botan, Regional Creative Director, McCann Erickson. El i-a felicitat pe tineri pentru ca au renuntat la jargonul de marketing si au inteles ca, pentru a avea succes in fata unui client, o idee buna de campanie trebuie sa si distreze. Premiile au fost decernate de Elena Serban, Brand Manager Coca Cola Romania. Ele au revenit echipelor: “Panda” (premiul I, client - ABN AMRO Bank), “TeaM`Saga” (premiul II, client - Dacia), “John o'Groat” (premiul III, client - Realitatea TV).
Prezentarile tuturor echipelor pot fi gasite pe site-ul competitiei: www.olimpiadelecomunicarii.ro. De asemenea, datele de contact ale participantilor pot fi obtinute de la organizatori.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Invingatorii de la Olimpiadele Comunicarii.