Liga 1 de fotbal se va numi astfel Liga 1 Realitatea. Astfel, caietul de sarcini prevede ca partenerul oficial al LPF “va fi mentionat obligatoriu la inceputul fiecarei transmisii, la sfarsitul reprizei 1, la inceputul reprizei a II-a si la sfarsitul fiecarui meci de fotbal”.
De asemenea, in caietul de sarcini al licitatiei se prevede ca, “in orice comentariu al meciului si in orice imagini, denumirea organizatorului sezonului competitional si a celei a competitiei Liga 1 “Partener” le vor fi asociate in permanenta numele partenerului LPF si, dupa caz, sigla si logoul acesteia”, potrivit Cotidianul.
Dupa ce consortiul format din grupul RCS&RDS si Antena 1 a cistigat drepturile de difuzare a meciurilor din Liga 1 pe urmatorii trei ani, platind la sfirsitul saptaminii trecute cei 34 de milioane de euro aferenti, Realitatea a devenit partener al Ligii, ceea ce inseamna ca Antena 1 va trebui sa faca timp de trei ani, reclama Realitatii.
Orlando Nicoara denumeste aceasta actiune strategica a patronului trustului Realitatea-Catavencu, Sorin- Ovidiu Vantu, ‘jocuri de moguli’, in timp ce Realitatea justifica parteneriatul cu LPF pe site-ul sau, in alti termini. “Consecvent filozofiei sale de promovare a valorilor, trustul Realitatea-Catavencu sustine eforturile tuturor celor care se implica in reconstructia sportului romanesc si in renasterea performatelor acestuia”, se arata pe site-ul Realitatii TV.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 'Jocuri de moguli', Antena1 obligata sa faca reclama Realitatii TV.