Astfel, reclama la tigari este interzisa in presa scrisa, in sali de spectacole, in cinematografe, pe panouri publicitare sau copertine. Totodata, marcile produselor de tutun nu mai pot fi folosite pe alte produse decat cele de tutun sau pe servicii care nu au legatura cu comertul cu produse de tutun.
Publicitatea la produsele de tutun prin crearea, comercializarea sau oferirea gratuita de jocuri sau jucarii care promoveaza fumatul, precum si prin folosirea marcilor produselor de tutun sau a unor mesaje care promoveaza fumatul, inscriptionate pe partea exterioara a oricarui mijloc de transport sau atat pe partea interioara, cat si cea exterioara in cazul mijloacelor de transport in comun, sunt interzise. Documentul urmeaza sa fie dezbatut de Camera Deputatilor.
Publicitatea la produsele de tutun prin crearea, comercializarea sau oferirea gratuita de jocuri sau jucarii care promoveaza fumatul, precum si prin folosirea marcilor produselor de tutun sau a unor mesaje care promoveaza fumatul, inscriptionate pe partea exterioara a oricarui mijloc de transport sau atat pe partea interioara, cat si cea exterioara in cazul mijloacelor de transport in comun, sunt interzise. Documentul urmeaza sa fie dezbatut de Camera Deputatilor.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Reclama la tigari, doar pe brichete .
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Reclama la tigari, doar pe brichete .