Comisia Europeana considera ca, prin conditiile impuse in cadrul privatizarii Automobile Craiova, Guvernul a distorsionat competitia, a explicat Tariceanu. "Cand in toata Europa se vorbeste despre crestere economica si creare de locuri de munca, prin impunerea unei conditii referitoare la mentinerea locurilor de munca si asigurarea unui volum de productie se considera ca se distorsioneaza competitia", a declarat premierul. El a adagat ca nu poate accepta o gandire care se asteapta ca Romania sa fabrice "nasturi si produse de lemn traditionale", iar alte tari sa produca "avioane si automobile".
Prin contractul de privatizare, Guvernul a acordat Ford o anumita schema de ajutor de stat regional. Aceasta valoare a ajutorului de stat va fi diminuata ca urmare a deciziei Comisiei Europene cu suma de 27 de milioane de euro, a explicat Tariceanu.
Prin contractul de privatizare, Guvernul a acordat Ford o anumita schema de ajutor de stat regional. Aceasta valoare a ajutorului de stat va fi diminuata ca urmare a deciziei Comisiei Europene cu suma de 27 de milioane de euro, a explicat Tariceanu.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului CE se asteapta ca Romania sa produca nasturi, iar alte tari automobile si avioane.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului CE se asteapta ca Romania sa produca nasturi, iar alte tari automobile si avioane.