“Principala componenta a turismului care va creste in urmatorul an este turismul de afaceri, pe care il va sustine si Ministerul Turismului”, a mentionat Lucia Morariu.
Principalele piete vizate pentru dezvoltatea turismului romanesc sunt Italia, Franta, Germania, Rusia, Marea Britanie, Austria si S.U.A. In ceea ce priveste pietele secundare vizate de Romania, Lucia Morariu a precizat ca este vorba atat despre tarile scandinave cat si de tari precum Olanda, Belgia sau China.
Principalele piete vizate pentru dezvoltatea turismului romanesc sunt Italia, Franta, Germania, Rusia, Marea Britanie, Austria si S.U.A. In ceea ce priveste pietele secundare vizate de Romania, Lucia Morariu a precizat ca este vorba atat despre tarile scandinave cat si de tari precum Olanda, Belgia sau China.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Brand-ul de tara ne costa 150 de milionane de euro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Brand-ul de tara ne costa 150 de milionane de euro.