"Legistatia europeana urmareste unificarea accizei la motorina si benzina si introducerea accizei unice pentru carburanti in toata Uniunea pentru a fi eliminat turismul de carburanti ", a spus Hura.
Directorul adjunct a explicat ca UE are aceste tinte pentru a se elimina situatiiile in care carburantii sunt achizitionati mai ieftin dintr-o tara si utilizati, deci polueaza, in alta tara. Potrivit acestuia obligativitatea introducerii pe piata de la 1 iulie 2007 a motorinei care sa contina 2% biodiesel va duce la scaderea accizei cu sapte euro pe tona intrucat acest procent de biodiesel este neaccizabil. "Aceasta scadere se va resimti foarte putin, chiar deloc, la pretul carburantilor la pompa", a precizat Hura.
Directorul adjunct a explicat ca UE are aceste tinte pentru a se elimina situatiiile in care carburantii sunt achizitionati mai ieftin dintr-o tara si utilizati, deci polueaza, in alta tara. Potrivit acestuia obligativitatea introducerii pe piata de la 1 iulie 2007 a motorinei care sa contina 2% biodiesel va duce la scaderea accizei cu sapte euro pe tona intrucat acest procent de biodiesel este neaccizabil. "Aceasta scadere se va resimti foarte putin, chiar deloc, la pretul carburantilor la pompa", a precizat Hura.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului UE vrea o acciza unica pentru motorina si benzina.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului UE vrea o acciza unica pentru motorina si benzina.