Valoarea cumulata a contractelor pentru organizarea Revelionului din Piata Revolutiei pentru trei firme din grupul condus de Adrian Sarbu (Studiourile MediaPro, MediaProPictures si Mediasat) s-a ridicat la 17 miliarde de lei vechi.
Practic, petrecerea, ca multe alte manifestari dedicate integrarii, a fost organizata de Artexim, societate subordonata Ministerului Culturii, care a lucrat cu mai multi contractanti, printre care MediaPro. Cand guvernul a decis sa organizeze Revelionul Integrarii in Piata Revolutiei, locul era deja inchiriat (cu multe luni inainte) de Pro TV.
Practic, petrecerea, ca multe alte manifestari dedicate integrarii, a fost organizata de Artexim, societate subordonata Ministerului Culturii, care a lucrat cu mai multi contractanti, printre care MediaPro. Cand guvernul a decis sa organizeze Revelionul Integrarii in Piata Revolutiei, locul era deja inchiriat (cu multe luni inainte) de Pro TV.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Afacerea 'Revelionul'.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Afacerea 'Revelionul'.