Imaginile-soc din Africa sunt puse impreuna cu cele din Romania si sunt folosite de sustinatorii companiei canadiene Rosia Montana Gold Corporation pentru a convinge opinia publica de necesitatea inceperii exploatarii zacamantului de aur din Muntii Apuseni. Filmul, realizat de doi jurnalisti britanici, Phelim Mcaleer si Ann McElhinney, poarta titlul "Mine your own business", un joc de cuvinte de la expresia din limba engleza "Mind your own business " ("Vedeti-va de treaba").

Documentarul a fost prezentat la Conferinta Denver Gold Show, din Statele Unite ale Americii, iar pe data de 1 noiembrie urmeaza sa aiba premiera in Europa, la Londra. Productia este prezentata drept una controversata si ar trebui sa provoace o dezbatere aprinsa despre cat de mult rau pot face ecologistii dezvoltarii unei tari. Totusi, pana sa isi atinga scopul, clipul de prezentare a documentarului aduce prejudicii imaginii Romaniei.

"O forta periculoasa neaga visurile celor mai sarace popoare din lume" este primul mesaj din prezentarea documentarului. in fundal, curg imagini ale unei familii din Africa, care se sprijina de un copac aflat pe malul unui rau murdar. Urmeaza imagini cu cladiri parasite si oameni care se incalzesc langa un cazan in care arde un foc. Acestea sunt din Romania.