SC Elvila SA, Str. Siriului nr. 74-76 , Sector 1, Bucuresti, ar putea fi obligata sa respecte legile in Romania si implicit clientii pacaliti? In data de 24 oct. 2007, am achizitionat de la magazinul de mobila al firmei Elvila, din Baneasa un numar de patru produse, conform facturii 34479/24.10.2007.
La primirea produselor, am constatat ca unul din cele patru produse, si anume scaun 5900 mahon negru in valoare de 674,58 ron, are doua defecte vizibile; respectiv o zgarietura (taietura) mica in tapiterie si incretituri pe speteaza sus dreapta. Urmare reclamatiei scrise, mi s-a raspuns ca firma Elvila este de acord sa repare produsul "pe cheltuiala cumparatorului" - sub pretextul ca as fi vazut produsul in expozitie si ca am preluat si semnat. Este o minciuna pentru ca eu am un grav handicap si pe factura la primitor este numele meu, dar nu si semnatura mea, ci a altcuiva.
Am semnalat cazul Elvila la Protectia Consumatorului din Bucuresti, de unde am primit un raspuns in stilul Elvila: nu se poate interveni (oare asa sa fie?), desi sunt platiti sa oblige furnizorii de produse cu defecte sa respecte legea si sa protejeze consumatorii.
Despre autor:

Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Raportarea ESG și de ce este esențială pentru orice companie listată la bursă
Sursa: green.start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
Părintele Porfirie: Medicamentul şi marele secret pentru creşterea copiilor
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt echipele care concurează la America Express? Acum s-a aflat! Ce...
Sursa: kudika.ro
-
CEC Bank, profit net de 54,2 milioane de lei în primul trimestru din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
România, pe locul 1 în UE la numărul de podgorii. Avem însă viță de vie...
Sursa: wall-street.ro